sábado, 17 de julio de 2010

Xeólogos españois estudarán en Islandia o impacto ambiental das cinzas do Eyjafjalla

Un grupo de seis investigadores españois viaxaron o pasado 1 de maio a Islandia para estudar as características das cinzas do volcán Eyjafjalla e tratar así de comprobar o impacto ambiental que provocaron. O equipo (cinco xeólogos e un xeógrafo) permaneceron alí unha semana, ata o 8 de maio.Os investigadores pertencen ao Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC), a Universidade de Barcelona e a de Las Palmas de Gran Canaria. Entre as características que prevén analizar, está o tamaño do gran, a forma das partículas, aspectos geoquímicos e mecanismos de caída, segundo José Luis Fernández Turiel, do Instituto de Ciencia da Terra.Grazas a esta mostraxe, profundarase no coñecemento sobre o efecto destas nas vías respiratorias e sobre os sistemas acuáticos.

1 comentario:

  1. Bona
    Sóc Vivian Regobert
    Envio aquest comentari per als que tenen VIH i necessita de la cura
    Dr Mulia Jonathan curar a base de plantes és 100% segur garanteix curar del VIH.
    Es pot curar qualsevol tipus de malaltia.
    El meu marit i jo havia VIH durant més de nou anys.
    Era tan malalt i la meva càrrega viral era > 225.000 còpies/ml
    Vaig veure un post sobre Mulia Dr Jonathan en línia sobre com va curar moltes persones i quant va ajudar a molta gent en línia
    Així que vaig contactar amb ell i va explicar la situació.
    Es va comprometre a enviar-me seu fitoteràpia i després 4days que aconseguia el meu marit fitoteràpia i jo destinats a la medicina herbaria 10 dies i després va passar per un re-examen
    I ara estem VIH negatiu
    Gràcies Dr Mulia Jonathan per restaurar la pau a la meva família
    Estic compartint aquest testimoni perquè el vaig prometre Dr Mulia Jonathan que jo anava a testificar després vaig ser curat.
    Es pot arribar a Dr Mulia Jonathan per:
    Mulijonathanherbal@gmail.com
    Convocatòria/WHATSAPP: + 2349038544302

    ResponderEliminar